Od barake do rešenja: kako su građani Niške Banje dobili bolje uslove i jasnije račune

 

Izvor: Foto Screenshot Niš TV
Izvor: Foto Screenshot Niš TV

Gradska hronika Niš TV-a  ovog puta donela je i dobre vesti iz Niške Banje. Posle više pritužbi građana na uslove u staroj baraci gde se nalazilo istureno naplatno mesto „Objedinjene naplate“, rešenje je konačno stiglo – šalter se seli u novi, uređeni prostor u zgradi opštine Niška Banja.

V.d. direktor JKP „Objedinjena naplata“ Saša Vidojković, gostujući u emisiji Gradska hronika Niš TV-a, potvrdio je da će nova lokacija biti funkcionalnija, toplija i bezbednija, kako za zaposlene tako i za sve građane koji tu dolaze da izmiruju svoje obaveze. Radno vreme ostaje isto – ponedeljkom, sredom i petkom od 7.30 do 15.00 časova – ali će uslovi rada biti daleko bolji.

„Zahvaljujemo predsedniku opštine Dušanu Živkoviću na razumevanju i brzoj reakciji,“ poručio je direktor, naglasivši da je saradnja građana, medija i lokalne samouprave ključna za ovakve rezultate, naglasio je Vidojković.

Reklamacije: kako ispraviti grešku na računu

Još jedna tema emisije bila je — reklamacija računa. Građani koji smatraju da im je račun uvećan mogu lako podneti zahtev u prostorijama „Objedinjene naplate“, u ulici Nade Tomić 7, u kancelarijama 2 i 3.

Postoje različiti obrasci za različite slučajeve — od tehničkih grešaka pri uplati do „havariske potrošnje“, kada je, na primer, zbog pucanja cevi potrošeno više vode nego što je realno upotrebljeno. Svi ti obrasci dostupni su na šalteru i u holu zgrade, a postupak je jednostavan: popunite obrazac, predate ga na informacijama, a preduzeće dalje prosleđuje nadležnim službama radi provere.

Izvor: Foto Screenshot Niš TV
Izvor: Foto Screenshot Niš TV

Vidojković je naglasio da greške u sistemu jesu moguće, ali retke — na oko 125.000 računa mesečno broj reklamacija je minimalan. Ipak, svaku prijavu, kako kaže, „treba uvažiti i proveriti do kraja“.

Za one koji plaćaju elektronski, savet je jednostavan: koristite QR kod sa računa — tako izbegavate greške u unosu poziva na broj i nepotrebne preplate ili dugovanja.

Kada saradnja ima smisla

Iz ovog razgovora ostala je jasna poruka — zajedničkim delovanjem građana, javnih službi i medija mogu se rešiti i naizgled sitni, ali građanima važni problemi. Novi, uređeni prostor u Niškoj Banji i jasno definisana procedura za reklamacije pokazuju da sistem može funkcionisati onda kada svi u njemu zaista rade u interesu ljudi.

Podnaslov:
Radno vreme šaltera u Niškoj Banji:
Ponedeljak, sreda i petak — od 7.30 do 15.00 časova
Lokacija: zgrada opštine Niška Banja

Reklamacije: Nade Tomić 7, kancelarije 2 i 3

Preporučujemo

Back to top button