eUprava bliža građanima: Ana Brnabić otvorila prvi Servisni centar u TC Galerija

Izvor: Foto Tanjug
Izvor: Foto Tanjug

 Predsednica Narodne skupštine Ana Brnabić svečano je otvorila prvi Servisni centar eUprave u Tržnom centru Galerija u Beogradu, istakavši da država na ovaj način po prvi put izlazi iz tradicionalnih okvira javne administracije i šaltera – i dolazi direktno tamo gde su građani.

Novi centar biće otvoren sedam dana u nedelji, a građanima će pružati podršku u otvaranju naloga na portalu eUprave, kao i mogućnost da uživo, u neposrednom kontaktu sa operaterima, reše sve nedoumice u vezi sa korišćenjem digitalnih državnih usluga.

„Dolazimo tamo gde su građani, kako bismo dodatno pokazali da smo mi njima na usluzi, da nisu tu građani zbog nas, već da smo mi tu zbog njih“, naglasila je Brnabić.

Predsednica Narodne skupštine najavila je da će se slični centri otvarati i u drugim gradovima Srbije, dok će Pošta Srbije na isti način pokrenuti 600 šaltera namenjenih građanima za rešavanje imovinsko-pravnih pitanja.

Izvor: Foto Tanjug
Izvor: Foto Tanjug

„Želimo da budemo dostupni svima. Kvalitet života ne čine samo plate, penzije i putevi, već i način na koji se uprava odnosi prema građanima. Mi smo taj odnos promenili – ali želimo da idemo još dalje“, poručila je Brnabić.

Otvaranje prvog Servisnog centra eUprave realizovano je uz podršku Vlade Ujedinjenih Arapskih Emirata, u okviru Memoranduma o razumevanju između dve zemlje.

Zamenik ministra za konkurentnost i razmenu iskustava UAE, Luta Abdulah Naser, ocenio je da će novi centar značajno unaprediti kvalitet i efikasnost državnih usluga.
„Srbija će na ovaj način postati uzor ne samo u regionu, već i u Evropi. Očekujem da će druge zemlje pratiti vaš primer i učiti iz vašeg iskustva“, izjavio je Naser.

Šef Odeljenja za državne usluge Vlade UAE, Muhamed Bin Taliah, dodao je da su sve usluge sada objedinjene na jednoj platformi.
„Građani više ne moraju da jure dokumentaciju i prolaze kroz birokratske prepreke. Nastavićemo saradnju i razmenu znanja kako bismo dodatno unapredili dostupnost i kvalitet usluga“, istakao je Bin Taliah.

Otvaranjem Servisnog centra eUprave u Beogradu, Srbija je napravila važan korak ka modernizaciji javne administracije, stvarajući efikasniju, transparentniju i pristupačniju državu za sve svoje građane.


Preporučujemo

Back to top button