„Tržnica“ Niš uvodi novine: direktor svakog petka prima građane, stižu bolji parking i viša higijena na Tvrđavskoj pijaci

Izvor: Foto Niš TV
Izvor: Foto Niš TV

Redovni obilasci pijaca i direktan razgovor sa zakupcima postali su praksa rukovodstva JKP „Tržnica“ Niš. Na Tvrđavskoj pijaci trenutno radi oko 450 tezgi, a naročito u vreme novogodišnjih praznika gotovo sve su popunjene, što ovu pijacu čini jednom od najprometnijih tačaka u centru grada, rekao je za Niš TV direktor JKP „Tržnica“ Dragoljub Kulić.

Direktor „Tržnice“ uveo je novinu koja je brzo zaživela među zakupcima i građanima – svakog petka, od 12 do 15 časova, on lično prima sugrađane i zakupce, sluša njihove primedbe, probleme i predloge, kako bi se na njih što brže reagovalo. Ideja je da se odluke donose na osnovu realnih potreba ljudi koji svakodnevno žive i rade na pijaci.

„Cilj nam je da osavremenimo naše pijace, da povećamo posećenost i da zakupcima obezbedimo što bolje uslove za rad“, poručuio je Kulić i dodao da su na poslednjim sastancima sa zakupcima kao najčešći problemi izdvojeni nedostatak parking mesta za kupce i potreba za podizanjem nivoa higijene na pijaci.

„Zbog toga je deo planova upravo usmeren na uređenje i bolje organizovanje parking prostora oko Tvrđavske pijace, kako bi kupci lakše dolazili i duže se zadržavali. Paralelno s tim, najavljene su i dodatne mere za unapređenje higijene – češće čišćenje, bolja organizacija odvoza otpada i jasnija pravila za održavanje tezgi i prostora između njih“, dodao je on.

Prema Kulićevim rečima, novine koje uvodi „Tržnica“ imaju zajednički cilj – da Tvrđavska pijaca bude ne samo mesto kupovine, već uređena, čista i funkcionalna gradska zona u kojoj se i zakupci i kupci osećaju poštovano i saslušano.

Branka Ranđelović, novinar Niš TV

Preporučujemo

Back to top button